Poučení spotřebitele
V případě, je-li klient spotřebitel, je takovému klientovi ve smyslu zákona č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, dána možnost mimosoudního řešení
případného sporu klienta (spotřebitele) s advokátem vyplývajícího ze smluv o poskytování
právních služeb. Orgánem pro takové mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s advokátem
je pověřena:
Česká advokátní komora, se sídlem Národní 16, 110 00 Praha 1
kontaktní údaje: web: Česká advokátní komora, e-mail: epodatelna@cak.cz, ID datové schránky: n69admd
Na stránkách České advokátní komory naleznete také informace týkající se pravidel při
mimosoudním řešení spotřebitelských sporů, včetně informací, jak a v jaké lhůtě je nutné
návrh na zahájení mimosoudního řízení podat a možnost stáhnutí vzorového formuláře pro
zahájení řízení.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno a náklady s ním spojené si strany
nesou samy.